Informatie over de bezorging
Wat is de levertijd?
De producten binnen de webshop kunnen wij meestal uiterlijk de derde werkdag te leveren. Het kan echter voorkomen dat er vertraging oploopt. Mocht een levering langer duren dan dat er bij de producten vermeld staat, dan krijgt u altijd bericht.
Kan ik zelf bepalen wanneer mij bestelling bezorgd wordt?
U zou bij ons kunnen aangeven wanneer u wenst dat een bestelling later verzonden wordt. Een precieze dag en tijdstip kunnen wij niet garanderen in verband met de werkzaamheden van het postorderbedrijf.
Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?
Tijdens het afreken proces is het mogelijk om een ander bezorgadres op te geven.
Wat gebeurd er met het artikel als ik niet thuis ben?
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag tot en met vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.
Kan ik ook iets ruilen of retourneren?
Op de volgende pagina kunt u meer lezen over ruilen en retourneren; ruilen en retourneren.